FAQ - Często zadawane pytania (strefa dla firm)

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez firmy pytania dotyczące możliwości zakupu subskrypcji, sposoby korzystania z systemu RAURES i jego funkcjonalności.

Korzystasz z systemu jako odbiorca usług? Przejdź do swojego FAQ

Czy można zrezygnować z płatnej subskrypcji?

Oczywiście. Każda z firm może korzystać z systemu z użyciem wyłącznie bezpłatnego pakietu subskrypcji.
Płatne pakiety subskrypcji pozwalają wykorzystać system w pełniejszym zakresie i przede wszystkim zwiększają limity na korzystanie z kluczowych funkcjonalności. Jeśli natomiast z jakichś względów wolisz wrócić do bezpłatnej opcji na krótszy bądź dłuższy okres czasu - w każdej chwili masz taką możliwość.

Dla kogo przeznaczony jest Wasz system?

Funkcjonalność naszego systemu jest najbardziej przydatna dla tych firm, które świadczą jakiekolwiek usługi dla klientów. Mogą to być usługi wyjazdowej u klienta, bądź stacjonarne w miejscu prowadzenia działalności przez daną firmę.
Zwykle świadczenie usług związanego jest z pewnym terminem, czasem trwania i zakresem usługi - wszystko to oferujemy w ramach funkcjonalności o nazwie "Zlecenia" w systemie. Dodatkowo często wykonanie zlecenia czy usługi kontynuowane jest w formie obsługi posprzedażowej lub serwisowej - tu również oferujemy kolejny moduł o nazwie "Zgłoszenia".

Jak długo trwa subskrypcja?

Obecnie każda z opcji subskrypcji jest oparta o roczny model rozliczania.
Płacisz za okres roczny i jeśli chcesz przedłużyć korzystanie z systemu po roku, do czego jak najbardziej zachęcamy, ponownie opłacasz dany pakiet.

Czy rezygnacja z płatnej subskrypcji oznacza zwrot wpłaconych środków?

Tak, jednakże proporcjonalnie do okresu, który pozostał do zakończenia danego okresu korzystania z pakietu subskrypcji.
Przykładowo - jeśli korzystałeś z systemu przez 10 z 12 opłaconych miesięcy, zwrócimy Ci koszty tych dwóch pozostałych miesięcy. System przełączy Cię na bezpłatny abonament, zachowasz wszystkie wprowadzone dane - jednakże niektóre z nich będą niedostępne z uwagi na obniżone w bezpłatnym pakiecie limity wybranych funkcjonalności.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście. Jeśli uzupełnisz dane rozliczeniowe swojej firmy to po opłaceniu abonamentu prześlemy Ci fakturę na adres email powiązany z Twoim kontem.
Dane do faktury podasz w sekcji edycji danych konta w aplikacji internetowej. Jeśli nie uzupełnisz tych danych - poinformujemy Cię o braku możliwości wystawienia faktury i będziemy oczekiwali na ich uzupełnienie.

Jeśli nadal masz pytania lub wątpliwości, z chęcia udzielimy odpowiedzi i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje.